A viselkedés tervezhető

Képezd magad tervezővé a II. Gamification Magyarország Konferencián

2019. május 25. szombat, Veszprém

A MUNKÁD

szakmailag No. 1, a folyamataid varázslatosan hatékonyak. Néha azonban ez sem elég az elvárt hatáshoz, és nem egyértelmű, hogy miért.

A FRUSZTRÁCIÓ

pedig azonnal megjelenik: „Ne már, most megint meg kell tanulnom valami újat? Mit nem csináltam eddig elég jól?”

MI LENNE,

ha a vásárlóid/ügyfeleid viselkedését is előre megtervezhetnéd a munkád során?

A játékoknak évezredes előnyük van a szórakoztatásban, miért ne kölcsönöznénk tőlük pár mechanizmust? Ezeket tegyük bele a saját termékünkbe vagy szolgáltatásunkba – ez a gamification lényege.

Átkattintanak a honlapodra, de be is zárják pár másodperc múlva? Feliratkoznak a kurzusodra, de a vizsgáig már alig jutnak el? Letöltik az appodat, de egynél többször meg se nyitják?

Mindketten tudjuk, hogy hiába működik minden, az gyakran nem elég. Ma már többre van szükség, mint a puszta funkciók. Ráadásul azonnali eredmények kellenek. De ha minden működik, akkor mit hagyunk ki az egyenletből?

Az embereket, akik használják a cuccodat. Mindegy, hogy ügyfélnek, vásárlónak, diáknak vagy követőnek hívod: az ma már nem elég, ha működő megoldást adsz a kezébe.

A cuccod úgy viselkedik, ahogy megtervezted. Mi lenne, ha a „játékosaid” is úgy viselkednének, ahogy megtervezed?

Ezért találtuk ki a Gamification Magyarország Konferenciát, vagyis a GAMAKO-t:

itt megtanulhatod, hogy a viselkedés hogyan tervezhető.

Első kézből, szakemberektől, gyakorlatban.

Öt olyan előadást fogsz meghallgatni, amelyben az átfogó módszertanok mellett részletes útmutatókat és tanácsokat kapsz a saját projektjeidhez.

Olyan lesz, mintha egy brutálisan részletes IKEA összeszerelési útmutatót szereznél meg. Ráadásul nem csak 1-2 extra csavart adunk mellé, hanem egy komplett szerszámosládát.

HOGYAN SEGÍT EZ A KONFERENCIA, HOGY MÉG JOBB TERVEZŐ LEGYÉL?

Tavaly 100+ fővel rendeztük meg az első GAMAKO-t. 5 szuper előadást hallgattunk meg, amelyek mindegyike hozzátett a gamification tudásunkhoz. Nem lesz ez másképp idén se.

Ezt mondták a tavalyi résztvevők

Profi szervezés, felkészült és szimpatikus előadók, kellemes légkör és hasznos előadások. Nagyon tetszett 🙂

(Takács Renáta)

Fantasztikusan lettek összeválogatva az előadók. Mindegyik előadó prezentációja nagyon érdekfeszítő volt. A szünetekben lévő játékok nagyon jó hangulatot keltettek. Szívesen jövök legközelebb is! 🙂

(Goór Adrienn)

Szuper volt. Első pozitívum, hogy nem Budapesten volt. Érdekes szempontokat hallottam. Először meglepődtem a szünetek hosszán, de később rájöttem, hogy a “lényeg” ott és akkor zajlik.

(Varga Hedda)

Jövőre, veletek, ugyanitt?

(Jakabné Rácz Ildikó)

Marketingkampányból
pénzcsap

"Lusta" diákokból
tudáséhes vadászkopó

Mobilapplikációból
felhasználómágnes

Sejtem, hogy mit gondolsz most: „végre nem a Lurdy!”. De nem az a legcsodálatosabb, hogy Veszprémben leszünk (ami alig 1,5 óra Pestről).

Nem is az, hogy egy verőfényes szombati napot töltünk együtt (hiszen így nem esel ki a munkából).

A GAMAKO-ban azt fogod a legjobban imádni, hogy egy szakmai fehér holló. A hatékony viselkedéstervezés a gamification mellett millió másik területtel is kapcsolatban áll. Ezért hallhatsz majd előadást arról, hogy

  • a felhasználói élmény tervezésben használt kutatási módszereket hogyan aknázhatod ki,
  • a profi marketingszövegek milyen meggyőzési technikákat használnak,
  • hogyan tudsz olyan légkört – narratívát – teremteni, amibe belefeledkeznek a játékosok,
  • oktatási környezetben hogyan tudsz egy összetett gamification módszertant használni,
  • hogyan tartanak meg hosszú távon a lebilincselő játékok, programok, közösségek.

Azon gondolkozom, hogy felismerted-e már a GAMAKO erejét. Igyekszünk olyan konferenciát összerakni, ahol mély tudást és gyakorlatból hozott példákat kapsz. Nálunk ha akarnál sem lehetsz egyszerű konferencia-turista (def: végighallgatja, de semmit nem próbál ki).

Már csak egy kérdésem van. Mi a fontosabb: loholni a szokásos trükkök után, vagy olyat tanulni, amit csak a legjobbak tudnak?

II. Gamification Magyarország Konferencia

2019. május 25. || Veszprém, Agora

Menetrend

9.15 – 9.55

érkezés

10.00 – 11.00

Pusztai Ádám: A tudásért jössz, de a közösségért maradsz: így építs erős közösséget

szünet

11.30 – 12.30

Damsa Dani: UX és Gamification: a felhasználói élmény mindenek előtt

szünet

13.00 – 14.00

Ruzsinné Tilesch Judit: Octalysis módszertan az oktatásban

szünet

14.30 – 15.30

Vavrek Balázs: Játsszuk azt, hogy konvertálsz – játékosítási példák & meggyőzés a marketingben

szünet

16.00 – 17.00

Győri-Nádai Réka és Győri Zoltán: Mitől lesz menő a narratívád?

szünet

Előadóink

honlap_damsa-dani

Damsa Dani

UX kutató, UX Studio

UX és Gamification: a felhasználói élmény mindenek előtt

A UX (felhasználói élmény) és a gamification rengeteg közös jellemzővel bír. Mindkét szakterület relatív újnak mondható. Mindkettő középpontjában a felhasználó áll, pontosabban a felhasználó érzelmei. Mindkettő célja könnyebbé, élvezetesebbé tenni egy folyamatot vagy egy megszokott, unalmas, nehézkes, nem egyszer frusztráló helyzetet átfordítani egy kellemes élménnyé.

UX kutatóként a munkám részeként a felhasználói élményre káros hatással levő elemek feltárása és kivizsgálása a feladatom. A cél eléréséhez különböző eszközöket, módszereket használunk. Néhány ilyen módszert és eszközt (amelyek segítik a munkánk abban, hogy megértsük az alapvető felhasználói viselkedést) fogok megmutatni, párhuzamot vonva a UX-ben használt pszichológiai háttér és a gamificationben használt módszerek, motivációs elemek között.

honlap_eureka

Győri-Nádai Réka & Győri Zoltán

Tréner, játéktervező, Eureka Games

Mitől lesz menő a narratívád?

Mikor érezted utoljára, hogy egy történet teljesen magába szippant, és megszűnik körülötted a külvilág? Mi azon dolgozunk, hogy üzleti környezetbe ültessünk át olyan játékmechanikai elemeket, amik segítik a résztvevőket hétköznapi szerepeiket hátrahagyva minőségi közösségi élményt megtapasztalni. Hogyan csináljuk? A GAMAKO-n arról mesélünk majd, miként alkotunk egyedi narratívákat, és e világépítést hogyan használjuk a fejlesztő-oktató és szórakoztató programjaink során!

eloado_pusztaiadam

Pusztai Ádám

Gamification designer, Kollektíva

A tudásért jössz, de a közösségért maradsz: így építs erős közösséget

Egy rendezvény egy-két napig, egy marketingkampány pár hétig tart. Biztosan láttál már gamification ötleteket eseményekre és kampányokra is, de mi van akkor, ha neked ennél hosszabb távú projekted van? Mi van akkor, ha szeretnél közösséget építeni a felhasználóidból vagy követőidből?

A hosszútávú elköteleződés nem csak vágyálom, hanem egy tervezhető cél. Igen, sok munka van vele. Igen, menet közben itt-ott újra kell tervezni. Az előadásomból megtanulhatod elemezni és újjáépíteni a saját közösségedet úgy, hogy aktívabbak legyenek és veled együtt építsék tovább a saját közösségüket. Többféle példával is fogsz találkozni különböző vállalkozásokból és non-profit szervezetekből, és egy olyan módszert kapsz a kezedbe, amivel kommentkánaánná varázsolhatod az inaktívnak gondolt közösségedet.

honlap_ruzsinne_judit

Ruzsinné Tilesch Judit

Tanár, Érsekvadkerti Petőfi Sándor Általános Iskola

Octalysis módszertan az oktatásban

Az Octalysis Framework („Oktalízis Keretrendszer”) 8 alapvető motivációt különböztet meg, amelyeket különféle gamification technikákkal lehet előhívni. A motivációk egyik csoportja a racionális, míg mások jellemzően az emocionális oldalunkban gyökereznek, továbbá némely motivációk kellemes érzelmekkel társulnak, míg másokat inkább kellemetlennek, esetleg sürgetőnek mondanánk.Tanári munkám során rendszeresen használom ezt a módszertant.

Yu-kai Chou összetett, többrétű keretrendszerét oktatási környezetbe illesztve más szemüvegen át szemlélhetjük a tanulók motivációit, pedagógiai módszereinket, eszközeinket, a tanulási és a tanítási folyamatot. Jobban megérthetjük a Classcraft és Classdojo viselkedés befolyásoló eszközök mellett a Kahoot!, Quizlet, Socrative applikációk osztálytermi használatának célját és motiváló hatásait.

honlap_vavrek-balazs

Vavrek Balázs

Head of Marketing, Kreatív Kontroll

Játsszuk azt, hogy konvertálsz – játékosítási példák & meggyőzés a marketingben

Képzeld el, hogy majdnem végigvitted a pályát: van egy jó terméked, van egy jó kampányod és van egy ideális ügyfeled.

Van azonban még pár „boss”, akiket le kell győznöd: a halogatást, a reklámzajt és a kosárelhagyást.

A te érdeked egyértelmű: a kampányoldaladon végezze el a cselekvést a látogatód (iratkozzon fel, kattintson át, töltsön le valamit, rakja kosárba, válasszon nagyobb csomagot, töltse ki az űrlapot, hívjon fel téged, vásároljon). Ne rakja el későbbre, mert talán elfelejti. Ne halogasson, mert drága reklámköltés visszahozni őt. Az árbevételed nagysága múlik azon, hány embert tudsz azonnal cselekvésre bírni.

Ebben az előadásban megismerheted azokat a (szöveges) meggyőzési fogásokat, játékosított felépítéseket és dizájnfogásokat, melyekkel a hatékony marketingesek dolgoznak. Minden bemutatott példát leteszteltünk már és működnek – az előadás tudásanyagát megvalósítva több árbevételt tudsz elérni a kampányaiddal.

Bónusz #1:
Online videó kurzus

Ha Early Bird-ként veszed meg a jegyedet a konferenciára, akkor mindhárom bónusz a tiéd. Ebbe beletartozik az első online videó kurzusunk is. Ez a kurzus egy olyan útmutató, amely lépésről lépésre végigvezet egy projekt játékosításán. Az alapja a saját módszertanunk, a KOJAK. A GAMAKO2019 résztvevői lesznek az elsők, akik hozzáférhetnek ehhez a kiváló anyaghoz.

6.990 Ft

20% kedvezmény

Bónusz #2:
A Taktikai Tervező 2

Ha Kevésbé Early Bird-ként veszel jegyet a konferenciára, akkor a #2 és #3 Bónusz lesz a tiéd. Ennek része a Taktikai Tervező 2. Ez egy néhány ötletet tartalmazó füzet, amelyben részletesen bemutatjuk, hogy hogyan tudsz olcsón és egyszerűen briliáns játékosított ötleteket megvalósítani akár oktatásban, akár marketingben, akár salesben dolgozol.

1.990 Ft

20% kedvezmény

Bónusz #3:
Módszertani kisokos (poszter)

Ahhoz, hogy azonnal elkezdhesd használni a konferencián hallottakat, nem árt, ha egy gamification módszertant töviről hegyire ismersz. Ez a poszter ebben segít neked: tervezésnél vezeti a kezed és helyreteszi a részleteket. Ezt minden résztvevőnek biztosítjuk, hiszen a cél az, hogy minél több jó magyar példa szülessen.

1.990 Ft

ingyen

Kevésbé Early Bird

2019.04.11. - 2019.04.30. között

17.990 Ft

Tartalma:

Belépő a GAMAKO2019-re

Bónusz #1: 20% kedvezmény az online videó kurzusra

Bónusz #2: Taktikai Tervező 2

Bónusz #3: Módszertani kisokos

SAVEGAME garancia

Egy vérbeli játékos tudja, hogy a fontosabb pillanatok előtt mentenie kell. Ha a konferencián az első szünet végéig szólsz Ádámnak vagy Gergőnek, hogy az esemény nem tetszik, akkor szó nélkül visszautaljuk a részvételi díjadat és számodra hamarabb ér véget a konferencia.

Tipp: ha a konferencia tudásanyaga és hangulata nem jön be, akkor feltehetőleg a bónuszoké sem fog. A recepción készséggel átveszik majd tőled.

Fogy az idő, fogy a hely, ekkor jár le a BIRD:

2019/05/20 23:59:59

GYIK

Hol és mikor lesz a GAMAKO2019?

Veszprémben, az Agorában, 2019. május 25-én szombaton egész nap.

Mivel készüljek?

Nyitottsággal, jó kedvvel, kipihent jegyzetelőizmokkal. A tervek szerint 10 előtt kényelmesen megérkezel, iszunk egy jó kávét, beszélgetünk, aztán nekiveselkedünk az előadás-szünet-előadás-szünet váltakozásnak. Minden előadás után tartunk 30 perc szünetet, hogy legyen idő ismerkedni, beszélgetni, kérdezni, falatozni (egész napra készülünk harapnivalóval).

A kártyás fizetés nem para?

Nem 🙂 Az OTP SimplePay rendszerén keresztül történik a bankkártyás fizetés. A kártyaadataidhoz mi nem férünk hozzá (nem is akarunk), a sikeres fizetésről a Simple rendszere szól nekünk és neked is. Ezután kapsz tőlünk is visszajelzést.

Nekem érdemes részt venni a GAMAKO-n?

Amit nálunk hallasz, az aranyat ér, de nem biztos, hogy neked. Akkor a leghasznosabb a GAMAKO, ha olyan projektjeid vannak, amiben emberektől vársz el különböző dolgokat. Például marketingesként feliratkozóid és vásárlóid vannak, oktatóként diákjaid, app fejlesztőként felhasználóid, HR-esként a cégedben dolgozók. Ha csak nem robotokkal vagy állatokkal foglalkozol, akkor jó helyen leszel nálunk.