Hogyan hozz létre játékosított ügyfélélményt?

A második legjobb helyen vagy, hogy megtudd.

Ma már nem elég a jó termék vagy szolgáltatás

Tudom, tudom, neked a minőség az első, a cuccod “eladja” magát. Teljesen igazad van abban, hogy a minőség az első. De mi a második?

Az embereknek ma már nem elég az, hogy a termék vagy szolgáltatás jól működik, élményeket akarnak. Ez hozza őket vissza hozzánk.

Te milyen élményt nyújtasz a vásárlóidnak, látogatóidnak, követőidnek?

Nagy a lemorzsolódás

Gyakori probléma, hogy hiába tökéletes a cuccunk, az érdeklődőből mégsem lesz vásárló, vagy éppen az egyszeriből nem lesz visszatérő ügyfél.

Fókusz a funkción

Mivel a legjobbat szeretnénk nyújtani, tökéletesítjük a cuccot, a folyamatainkat, a szemléletünket – lézerfókuszt teszünk a funkcióra.

Élményhiányos tünetegyüttes

Azt viszont gyakran elfelejtjük, hogy a tökéletes funkció átgondolt ügyfélélmény nélkül nagyjából nulla ügyfelet fog hozni.

I. Gamification Magyarország Konferencia

A játékoknak évezredes előnyük van a szórakoztatásban, miért ne kölcsönöznénk tőlük pár mechanizmust? Ezeket tegyük bele a saját termékünkbe vagy szolgáltatásunkba – ez a gamification lényege.

2018 május 26-án gyere el az I. Gamification Magyarország Konferenciára! Előzd meg az iparágadat, és tanuld meg te alkalmazni elsőként a játékosítást!

  • Szerezz piaci előnyt!

    Magyarországon maroknyian használják tudatosan a játékosítást – legyél az elsők között most, így az elsők között leszel hosszú távon.

  • Több nézőpont, több tapasztalat

    5 gyakorló játékosító jön el azért, hogy elmondja neked, hogyan kezdd el alkalmazni ezt a szemléletet – tele gyakorlati példákkal.

  • Fél nap egy gyönyörű helyen

    Az esemény helyszíne VESZPRÉM lesz (Hotel Magister konferenciaterem). Pestről hamarabb leérsz ide, mintsem a főváros egyik végéből a másikba.

  • Ismerj meg magyar és nemzetközi gyakorlatokat!

    Előadóink több gyakorlati példával készülnek határon innen és túlról is.

Menetrend

9.15 – 9.55

érkezés

10.00 – 11.00

Pusztai Ádám: A viselkedéstervezés gonosz dolog?

Barbarics Márti: Gamification az oktatásban

szünet

11.30 – 12.30

Fekete Zsombor: Gamification mátrix – a helyzetfüggő játékosítás modellje

Damsa Andrei: Videojátékoktól a hétköznapokig – Játékostipológiák és motiváció

szünet

13.00 – 13.30

5. előadás (zárolva)

szünet

14.00 – 16.00

Gamification Workshop (VIP-knak)

Előadóink

eloado_barbaricsmarti

Barbarics Márti

Matematika-angol szakos tanár

Gamification az oktatásban

Unásig ismételjük, hogy a mai diákoknak más kell, a világ annyira megváltozott, hogy a múlt századi oktatás nem működik, de mit lehet csinálni helyette? Mire van szüksége a mai diákoknak ahhoz, hogy meg tudják állni a helyüket a 21. század munkaerő piacán? Mit tehet ezért egy közoktatásban tanító tanár? És mi köze van ennek az egésznek a gamificationhöz? Többek között ezen kérdésekre keresem a választ tanárként, doktoranduszként, a Gamification a magyar oktatásban facebook csoport létrehozójaként, és ebből szeretnék néhány gondolatot megosztani az előadásomban is.

eloado_feketezsombor

Fekete Zsombor

Játéktervező

Gamification mátrix – a helyzetfüggő játékosítás modellje

A gamification mátrix négy alapszituációban nyújt hatékony támogatást vezetők, tanárok, szülők számára: 1) ha valamilyen “kötelező”, “nem szeretem” dolgot szeretnénk vonzóvá, kívánatossá tenni; 2) ha hatékonyan szeretnénk támogatni egy lelkes kezdő fejlődését, tanulási folyamatait, 3) ha egy kiégett munkatársat, kedveszegett diákot szeretnénk minél hamarabb visszaállítani a helyes útra, illetve 4) ha megfelelő tudást, és erős motivációt bíró egyénnel szeretnénk minél tovább sikeresen együttműködni.

eloado_pusztaiadam

Pusztai Ádám

Gamification tanácsadó

A viselkedéstervezés gonosz dolog?

Ahány szakértőt kérdezel, annyiféle választ fogsz kapni arra a kérdésre, hogy mi a gamification célja. A két leggyakoribb “fordítás” az, hogy játékosított élményt tervezhetsz vele, valamint a követők-ügyfelek-látogatók-hallgatók, azaz a játékosok viselkedését tudod megváltoztatni. Végső soron ez a két válasz összefügg: különleges élményt hozunk létre, amit a játékos akkor élhet át, ha a tervezetünknek megfelelően viselkedik. De vajon mennyire nehéz viselkedést tervezni? Gonosz dolog másokat így “befolyásolni”?

eloado_damsaandrei

Damsa Andrei

Pszichológus, kutató

A videojátékkutatás kiemelt területei sok esetben a sztereotípiákra és a negatív hatásokra fókuszálnak. A JátékosLét Kutatóközpont munkássága ettől elrugaszkodva arra keresi a választ, hogy a videojátékokban (és általánosságban véve a játékokban) milyen fejlesztő hatások, motivációs erők, és más területeken is alkalmazható pozitívumok jelennek meg. Az előadás célja felvázolni azt, hogy miképpen lehet kategorizálni a játékosokat (gamereket), hogyan lehet a játékosítás segítségével a játékokban megjelenő motivációs tényezőket használni – például az oktatásban vagy a munka kontextusában, valamint milyen módon érdemes kutatni a videojátékok világát.

eloado_ismeretlen

Előadó zárolva

Pozíció ismeretlen

Az ötödik előadó személyét akkor fedjük fel, ha a biztos résztvevői létszám meghaladta a 40 főt.

Bónusz #1:
Gyakorlati játékosítás könyv

Ha Early Bird-ként veszed meg a jegyedet a konferenciára, akkor mindhárom bónusz a tiéd. Ebbe tartozik a Gyakorlati játékosítás című egyedülálló könyv is: rengeteg tipp-trükk-technika tárul eléd rendszerezett, követhető, alkalmazható formában. A konferencia résztvevők lesznek az elsők, akik kézbe vehetik ezt a zseniális könyvet.

4.990 Ft

3.990 Ft (20% kedvezmény)

Bónusz #2:
Hozzáférés a Cuccainkhoz

Ha Kevésbé Early Bird-ként veszel jegyet a konferenciára, akkor a #2 és #3 Bónusz lesz a tiéd. Ennek része a Cuccainkhoz való hozzáférés. Ez azt jelenti, hogy hozzáférést kapsz az általunk ismert és használt játékmechanizmusok rendszerezett, szűrhető, online gyűjteményéhez, leírásokkal, példákkal együtt.

1.990 Ft

ingyen

Bónusz #3:
Mechanizmusok térképe

Ahhoz, hogy azonnal elkezdhesd használni a konferencián hallottakat, célszerű ismerned minél több játékmechanizmust. Ezekből összeszedtünk neked egy csokornyit, szépen érthetően és átláthatóan. Ezt minden résztvevőnek biztosítjuk, hiszen a cél az, hogy minél több jó magyar példa szülessen.

1.990 Ft

ingyen

SAVEGAME garancia

Egy vérbeli játékos tudja, hogy a fontosabb pillanatok előtt mentenie kell. Ha a konferencián az első szünet végéig szólsz Ádámnak vagy Gergőnek, hogy az esemény nem tetszik, akkor szó nélkül visszautaljuk a részvételi díjadat és számodra hamarabb ér véget a konferencia.

Tipp: ha a konferencia tudásanyaga és hangulata nem jön be, akkor feltehetőleg a bónuszoké sem fog. A recepción készséggel átveszik majd tőled.

Színes csíkok

Foglalt helyek
Foglalható helyek



saját név vagy cégnév



Ha több, mint 1 jegyet veszel, kérjük a többi résztvevő nevét és e-mail címét is add meg nekünk, hogy el tudjuk készíteni névtáblájukat, és megkapják e-mailben a nekik járó bónuszokat.