Tedd hatékonyabbá ÉS érdekesebbé a cuccodat

Használd a gamificationt arra, hogy jobb szakember legyél

A terméked/szolgáltatásod szakmailag szuper, de a rendszeres vagy visszatérő ügyfelek valamiért elmaradnak.

A frusztráció ilyenkor üti fel a fejét: “mit nem csinálok elég jól? Mit kellene még fejlesztenem: magamat vagy a terméket?”

Mi lenne, ha nem csak a termékedet, de az ügyfeleid viselkedését is képes lennél megtervezni és finoman noszogatni?

Te a szakmád ásza vagy. Hosszú évek gyakorlata van a kisujjadban, ráadásul csillapíthatatlan a tökéletesség iránti vágyad. Lehet, hogy eljutottál arra a pontra, ahol már toporogsz, mert nem tudod, mit lehetne még jobbá tenni a termékeden?

Ez a maximalizmus ára: mindent hajlandó vagy megtenni a saját és az ügyfeleid elégedettségéért. Te azt szeretnéd, hogy a termékedet az ügyfeleid akarják, tudják és imádják használni. Ha tökéletes, akkor biztosan tudják majd használni. De hogyan érheted el azt, hogy akarják és imádják?

Ki ne szeretne játszani?

A játékoknak évezredes előnyük van abban, hogy cselekvésre bírjanak minket: szeretünk játszani. Mi lenne, ha játékelemeket tennénk a te termékedbe / szolgáltatásodba?

Ez a gamification.

Ez pedig egy könyv, ami megmutatja, hogyan csináld.

Mosolyogva olvasod az ügyfél-visszajelzéseket

Ez a keménykötéses könyv olyan, mintha egy állandó álommunkatársat vennél fel:

  • játék és tudomány: kutatásokkal és tapasztalatokkal alátámasztott ötleteket kapsz
  • 27 fejezet: te választod meg, hogy mit ismersz meg először ebből a brutális mennyiségű tapasztalatból
  • 300 oldal: te nem csak megoldásokat akarsz, hanem érteni az összefüggéseket, ezért nem spóroltunk ki semmit a tartalomból
  • magyar nyelvű szakkönyv: az első itthoni útmutató, amellyel magabiztos és szélsebes iramban fogod ellenállhatatlanná formálni a cuccodat

Tartalomjegyzék

LEBONTÁS

1. szint: Bevezető – mindenek előtt

2. szint: Hogyan használjam ezt a könyvet?

3. szint: Miért jó játszani?

4. szint: Motiváció: miért teszünk meg valamit?

5. szint: Hogyan szippantja be a játékost a játék? A horog-modell

6. szint: Hűségprogramok – mit jelent hűségesnek lenni?

7. szint: Határtudományok és amit tanulhatunk belőlük

MEGÉRTÉS

8. szint: Mi az a gamification?

9. szint: Miért jó a játékosítás?

10. szint: Mi játékosítás és mi nem az?

11. szint: Gamification alapok

12. szint: Az MDA-keretrendszer

13. szint: MDA, kibővítve

14. szint: Játékosok

15. szint: A munka gyümölcse: jutalmazási rendszerek

FELÉPÍTÉS

16. szint: Hogyan alakítsunk ki kiegyensúlyozott pontrendszert?

17. szint: Ideális beszintezés

18. szint: A ranglisták csapdája

19. szint: A játékos életútja

20. szint: A narratíva

21. szint: A kollektív utazás

22. szint: Sötét trükkök

23. szint: Keretrendszerek

24. szint: KOJAK – A Kollektíva Játékosítási Keretrendszere

25. szint: Ötletek a nagyvilágból

26. szint: Az út kezdete

Kinek szól ez a könyv?

Marketingeseknek

mert a tartalom előállítása és a technológiával való lépéstartás mellett új lehetőségeket és ötleteket találhatnak az érdeklődők és leendő ügyfelek érdeklődésének felkeltésére.

Digitális termék fejlesztőknek

mert egyre több a kiváló termék a piacon, és egyre nehezebb kitűnni. A gamification segít a kiváló termékek felhasználói élményét javítani.

Vállalkozóknak

mert az új ügyfelek megszerzése és a meglévő megtartása néha izzadságos feladat. Legalább is eddig az volt.

Hejhó, Ádám vagyok a Kollektívától,

én állítottam össze a könyvet a hozzád hasonló vállalkozók igényei alapján.

Mélyen hiszem azt, hogy játékokkal és tudománnyal a világ hatékonyabbá ÉS érdekesebbé tehető. Mivel itt vagy, azt hiszem, hogy ebben hasonlítunk.

A gamification szerintem egy olyan módszerhalmaz, amellyel rengeteg problémát meg lehet oldani. Annyira hiszek az egyszerű problémamegoldás erejében, hogy 2015-ben tartottam erről egy  előadást a TEDxYouth@Budapest konferencián.

2016 óta segítek magyar vállalkozásoknak újratervezni a termékeiket és szolgáltatásaikat úgy, hogy az emberek akarják, tudják és imádják azokat használni. Így a kampányok jobban konvertálnak, több visszajelzés érkezik a vásárlóktól és gyakrabban használják a játékosított alkalmazásokat a felhasználók.

A veszprémi Pannon Egyetemen oktatom is a gamification egy féléves kurzus formájában. Emellett évente megszervezzük a Gamification Magyarország Konferenciát a legfrissebb trendek és kapcsolódó módszerek bemutatására. Azt vallom, hogy a megértés legmagasabb foka a tanítás és azt sejtem, hogy magadban bólogatsz erre.

Játék az egész világ, és játékos benne minden ember

Nem az a legjobb a Gyakorlati játékosítás könyvben, hogy a gamification alfáját és omegáját is könnyedén megérted belőle. Nem is az, hogy olyan szemléletet kapsz a gamification, alkalmazott pszichológia és viselkedés gazdaságtan elegyéből, amely minden bizniszben felhasználható. És nem is az, hogy képtelen leszel szó szerint rongyosra olvasni, mert kiváló minőségben gyártották le.

A legjobb az a gamificationben, hogy te is élvezni fogod, miközben felhasználod. Cikázni fognak az új ötleteid, kipróbált receptek mentén fogod tudni kidolgozni őket, aztán pedig jöhetnek az elismerő vásárlói visszajelzések.

És itt még nincs vége.

Három bónusszal fejeljük még meg ezt a könyvet:

A könyvet ingyenes szállítással küldjük ki, és 3-4 munkanap alatt odaér hozzád.

Készítettünk egy szupertitkos online felületet, ahol kiegészítő anyagokat találsz a fejezetekhez.

A saját módszertanunkhoz készítettünk egy A3-as tervezősablont, hogy neked még könnyebb legyen a dolgod.

PIROSHETES garanciád van

Lehetőséged van azt mondani, hogy ez egy melléfogás volt, és szeretnéd visszakérni a könyv árát, mert nem tetszik. Egyetlen e-mailedbe kerül, és máris intézzük. A véleményed mindent üt, mint a piros hetes.

Érdekes volt, amit olvastál?

Csütörtökön tartok egy ingyenes webinart a témában. Katt a lenti piros gombra!

Játékosítás kezdőknek (vállalkozás verzió)

Készítettünk egy e-bookot a gamificationről azért, hogy te ne csak értsd, de használni is tudd a munkádban. Hova küldhetjük?

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Az adatvédelmi nélkül sajnos nem lesz az igazi.
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

Vigyázunk az adataidra. Adatkezelési tájékoztatót itt.

Játékosítás kezdőknek (oktatói verzió)

Készítettünk egy e-bookot a gamificationről azért, hogy te ne csak értsd, de használni is tudd a munkádban. Hova küldhetjük?

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Az adatvédelmi nélkül sajnos nem lesz az igazi.
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

Vigyázunk az adataidra. Adatkezelési tájékoztatót itt.