konyv_mockup_landing

Gamification. Érthetően.

A gamification, vagyis a játékosítás egy egyre ismertebb trend itthon.

Ez az első olyan, kifejezetten gyakorlati kézikönyv, amely elmagyarázza, hogy a gamification

  • miért működik,
  • hogyan építhetsz be játékelemeket a folyamatodba
  • és pontosan mit kell megtervezned a jó működéshez.

Lebontás

A könyv első harmada segít körbejárni és megismerni azokat a problémákat és kérdéseket, amelyeket a játékosítással szeretnénk később megválaszolni.

Megértés

A megértés fejezetei az erős alapokat teremtik meg. Még mielőtt beleugranál a mély vízbe, itt megismerkedsz a gamificationhöz kapcsolódó alapvetésekkel.

Felépítés

Az utolsó részben megtanulod, hogyan lehet a korábban megismertekre felépíteni egy játékosított folyamatot. Kéz a kézben haladunk majd, és egy részletes módszertant adunk a kezedbe.

Mit tud ez a könyv?

Megmutatja, hogyan tedd jobbá a követőid vagy vevőid élményét.

A gamification segít élvezhetőbbé, érdekesebbé sőt akár egyszerűbbé tenni a marketinges, sales, oktatási, vagy épp szoftverhasználati folyamatokat.

300 oldalnyi részletes útmutató.

Lépésről lépésre elmagyarázzuk, hogyan tudod játékelemekkel teletűzdelni a folyamatodat, és azt is, hogy ez miért működik.

Azonnal alkalmazható ötleteket kapsz.

Igyekeztünk minden lépéshez és módszerhez példákat vagy gyakorlatokat tenni azért, hogy könnyebben megértsd a mechanizmusok működését.

Tartalomjegyzék

LEBONTÁS

1. szint: Bevezető – mindenek előtt

2. szint: Hogyan használjam ezt a könyvet?

3. szint: Miért jó játszani?

4. szint: Motiváció: miért teszünk meg valamit?

5. szint: Hogyan szippantja be a játékost a játék? A horog-modell

6. szint: Hűségprogramok – mit jelent hűségesnek lenni?

7. szint: Határtudományok és amit tanulhatunk belőlük

MEGÉRTÉS

8. szint: Mi az a gamification?

9. szint: Miért jó a játékosítás?

10. szint: Mi játékosítás és mi nem az?

11. szint: Gamification alapok

12. szint: Az MDA-keretrendszer

13. szint: MDA, kibővítve

14. szint: Játékosok

15. szint: A munka gyümölcse: jutalmazási rendszerek

FELÉPÍTÉS

16. szint: Hogyan alakítsunk ki kiegyensúlyozott pontrendszert?

17. szint: Ideális beszintezés

18. szint: A ranglisták csapdája

19. szint: A játékos életútja

20. szint: A narratíva

21. szint: A kollektív utazás

22. szint: Sötét trükkök

23. szint: Keretrendszerek

24. szint: KOJAK – a Kollektíva Játékosítási Keretrendszere

25. szint: Ötletek a nagyvilágból

26. szint: Az út kezdete

Előadóink

eloado_barbaricsmarti

Barbarics Márti

Matematika-angol szakos tanár

Gamification az oktatásban

Unásig ismételjük, hogy a mai diákoknak más kell, a világ annyira megváltozott, hogy a múlt századi oktatás nem működik, de mit lehet csinálni helyette? Mire van szüksége a mai diákoknak ahhoz, hogy meg tudják állni a helyüket a 21. század munkaerő piacán? Mit tehet ezért egy közoktatásban tanító tanár? És mi köze van ennek az egésznek a gamificationhöz? Többek között ezen kérdésekre keresem a választ tanárként, doktoranduszként, a Gamification a magyar oktatásban facebook csoport létrehozójaként, és ebből szeretnék néhány gondolatot megosztani az előadásomban is.

eloado_feketezsombor

Fekete Zsombor

Játéktervező

Gamification mátrix – a helyzetfüggő játékosítás modellje

A gamification mátrix négy alapszituációban nyújt hatékony támogatást vezetők, tanárok, szülők számára: 1) ha valamilyen “kötelező”, “nem szeretem” dolgot szeretnénk vonzóvá, kívánatossá tenni; 2) ha hatékonyan szeretnénk támogatni egy lelkes kezdő fejlődését, tanulási folyamatait, 3) ha egy kiégett munkatársat, kedveszegett diákot szeretnénk minél hamarabb visszaállítani a helyes útra, illetve 4) ha megfelelő tudást, és erős motivációt bíró egyénnel szeretnénk minél tovább sikeresen együttműködni.

eloado_pusztaiadam

Pusztai Ádám

Gamification tanácsadó

A viselkedéstervezés gonosz dolog?

Ahány szakértőt kérdezel, annyiféle választ fogsz kapni arra a kérdésre, hogy mi a gamification célja. A két leggyakoribb “fordítás” az, hogy játékosított élményt tervezhetsz vele, valamint a követők-ügyfelek-látogatók-hallgatók, azaz a játékosok viselkedését tudod megváltoztatni. Végső soron ez a két válasz összefügg: különleges élményt hozunk létre, amit a játékos akkor élhet át, ha a tervezetünknek megfelelően viselkedik. De vajon mennyire nehéz viselkedést tervezni? Gonosz dolog másokat így “befolyásolni”?

Bónusz #1:
Gyakorlati játékosítás könyv

Ha Early Bird-ként veszed meg a jegyedet a konferenciára, akkor mindhárom bónusz a tiéd. Ebbe tartozik a Gyakorlati játékosítás című egyedülálló könyv is: rengeteg tipp-trükk-technika tárul eléd rendszerezett, követhető, alkalmazható formában. A konferencia résztvevők lesznek az elsők, akik kézbe vehetik ezt a zseniális könyvet.

4.990 Ft

3.990 Ft (20% kedvezmény)

Bónusz #2:
Hozzáférés a Cuccainkhoz

Ha Kevésbé Early Bird-ként veszel jegyet a konferenciára, akkor a #2 és #3 Bónusz lesz a tiéd. Ennek része a Cuccainkhoz való hozzáférés. Ez azt jelenti, hogy hozzáférést kapsz az általunk ismert és használt játékmechanizmusok rendszerezett, szűrhető, online gyűjteményéhez, leírásokkal, példákkal együtt.

1.990 Ft

ingyen

Bónusz #3:
Mechanizmusok térképe

Ahhoz, hogy azonnal elkezdhesd használni a konferencián hallottakat, célszerű ismerned minél több játékmechanizmust. Ezekből összeszedtünk neked egy csokornyit, szépen érthetően és átláthatóan. Ezt minden résztvevőnek biztosítjuk, hiszen a cél az, hogy minél több jó magyar példa szülessen.

1.990 Ft

ingyen

Színes csíkok

Foglalt helyek
Foglalható helyek


A vezeték nevedre szükségünk lesz.

A keresztneveden fogunk szólítani a helyszínen, arra is szükségünk van.
saját név vagy cégnév

Mindenkinek adunk számlát, ehhez kell a számlázási név.

Számla kiállításához számlázási címre is szükségünk van.

Legalább egy jegyet venned kell.
Ha több, mint 1 jegyet veszel, kérjük a többi résztvevő nevét és e-mail címét is add meg nekünk, hogy el tudjuk készíteni névtáblájukat, és megkapják e-mailben a nekik járó bónuszokat.